5 Essential Elements For داروخانه

Wiki Article

کاخ چهلستون اصفهان جاذبه‌های شهری, آثار ثبت شده, معماری

برای رفتن به باغ چهلستون فصل بهار و یا تابستان را پیشنهاد می‌دهیم؛ تا در هوایی خنک و مطبوع از طبیعت و هم‌چنین زیبایی معماری بنا لذت ببرید.

الزخارف والنقوش على سقف قصر هشت بهيشت (الفردوس الثامن) تم تشييده في القرن السادس عشر إبان حكم الشاه سليمان الثاني يقع بالقرب من طريق شهار باغ وفي مقابل طريق شيخ باهاي الحالي.

خانه جواهری یک خانه قدیمی یادآور روزهای شیرین گذشته است. این بنا در دوران قاجار ساخته شده است و حالا به یکی از جاهای دیدنی اصفهان برای تماشای عموم تبدیل شده است.

این عمارت و سردر ورودی زیبایش یکی از بهترین جاهای دیدنی اصفهان برای عکاسی است.

عمارت عالی قاپو اصفهان جاذبه‌های شهری, آثار ثبت شده, معماری

خبر انتقال مالکیت این زمین به شرکت متعلق به آقای صدیقی و فرزندانش و اظهار بی‌خبری او، واکنش‌های زیادی هم در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

در فصل سرما، بازار قیصریه،‌ خیابان چهار باغ عباسی و حمام علی قلی خان بهترین جاهای دیدنی اصفهان در پاییز و زمستان هستند.

اگر راهی سفر به اصفهان شدید، یکی از جسورانه‌ترین انتخاب‌ها این است که در هاستل رگ راگ یکی از معروف‌ترین هاستل‌های ایران بمانید!

گردشگران در سفر به اصفهان می‌توانند به‌واسطه انواع و اقسام غذاهای خوشمزه از دسرها تا آش‌های محلی، لذتی دوچندان را تجربه کنند.

اگر اهل فست‌فود هستید، فست فود آرابو، کافه رستوران هرمس، کافه رستوران آرکا، فودکورت سیتی سنتر و رستوران بن اپتی، باب سلیقه شما خواهند بود.

????? از آنجایی که این خانه، ملک شخصی است ساعت و قیمت مشخصی برای بازدید از آن تعیین نشده است.

Within the northern end in the courtyard is really a tiled gateway resulting in the Qayṣariyyeh, or royal bazaar. The spaces among these buildings are stuffed by two-story buildings with arched recesses, all of uniform layout.

حسن مرادی، مدیر حوزه علمیه «امام خمینی» متعلق به کاظم صدیقی، در یک فایل صوتی که روز پنج‌شنبه منتشر شد، تصریح کرد که صدیقی شخصا سند انتقال زمین از حوزه علمیه به شرکت خصوص خانوادگی را امضا کرده است.

Report this wiki page